maandag 9 mei 2011

vut

Hoi allemaal,
Mijn collega vroeg me voor haar buurvrouw een kaartje te maken, omdat zij stopt met werken. Natuurlijk heb ik dat gedaan en het is een waar kunstwerk geworden (vind ik zelf). Die mensen hebben een caravan gekocht en gaan er nu samen veel op uit. Dit wilde ik dus als thema gebruiken. Gelukkig zit er in de Everyday paper dolls een caravan, dus dat kwam mooi uit.
Verder heb ik gewoon heel veel zitten frobelen met papiertjes, grasjes en een piepklein egeltje. De labeltjes was nog wel even een sport, want die hand ik eerst geprint, maar hoe krijg je ze dan op de juiste plek? Ik heb eerst malletjes gemaakt en toen de teksten op precies de goede plaats op de mat gelegd en toen lukte het nog ook!
Ik ben in ieder geval heel content met het resultaat. Nu maar hopen dat de buurvrouw hem ook leuk vindt...
Tot slot nog even de cartridges die ik heb gebruikt: de stoel, zon, boek, parasol en caravan dus zijn van Everyday paper dolls. De boom en het egeltje van Create a Critter en de labels van Wrap it Up.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten