vrijdag 20 mei 2011

Feest

Hallo,
Deze week is mijn nichtje Sherida 11 geworden. Feest dus. Dit was natuurlijk reden om een heel mooie "11"kaart voor haar te maken. Ik vind 'm goed gelukt en Sherida was er ook blij mee (natuurlijk ook omdat er een cadeautje bij zat was ze graag wilde hebben). De kaart heb ik met CDS gemaakt en het schattige lieveheersbeestje is van Create a Critter.

Ook is de dochter van mijn collega Jeannette geslaagd voor haar rijbewijs. Weer een feestje dus. En een kaart natuurlijk. Ik hoop dat ze de kaart leuk vond en wens haar heel veel veilige kilometers. De auto op de kaart is van Wrap it Up en het meisje van Everyday paper dolls.

En deze week was het afscheidsfeestje van de "dansjuf" van mijn moeder. Zij doet al jaren aan wereld dansen en nu stopt haar "juf", na 55 jaar lesgeven. Wat een prestatie! Mijn moeder had gevraagd of ik een mooie, bijzondere kaart wilde maken. Ik heb er ontzettend mijn best op gedaan en ik denk dat het goed gelukt is. Ik ben in ieder geval blij met het resultaat.
De letter kaart heb ik weer ontworpen met CDS, het bloempje is van Cindy Loo en de vlindertjes van Everyday paper dolls. 

En dan hadden we deze week ook nog een 70ste verjaardag en een mannen verjaardag. De 70 heb ik met Cindy Loo en CDS gemaakt. De lintjes bloemen heb ik zelf gemaakt, met de mallen die ik van Esmée heb gekregen voor moederdag. Erg leuk op te doen en ze zien  er ook schattig uit.
Mannenkaarten vind ik altijd best lastig, maar deze is toch aardig gelukt, al zeg ik het zelf. De Golftas staat op de Wrap it Up cartridge. Aangekleed met kleurtjes en een label is het een leuke kaart geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten