maandag 23 mei 2011

Alweer feest

Hoi, ik ben weer druk bezig geweest deze week en dat wil ik jullie even laten zien. Een vriendin had gevraagd om een wat grotere kaart te maken voor een 40ste verjaardag. Dat was ook weer eens een uitdaging, want dat had ik nog niet eerder gedaan. Het is uiteindelijk A4 formaat geworden. 
Nou weet ik dat de jarige het cupcakeje van Create a critter erg leuk vindt, dus daar moest ik wat mee doen. Met CDS heb ik daar dus een frame mee gemaakt met een 40 van Cindy Loo erin. Daarna de cakejes helemaal opgewerkt met kleurtjes, parels en glitters. De letters op het lint zijn ook van Cindy Loo. En zo is het echt een feestelijke kaart geworden.

En er was nog meer feest, want een mede koor lid van mijn man is vader geworden. Het jongetje heet Bas, dus dit moest een "Bas"kaart worden. De naamkaart heb ik weer met CDS en Don Juan gemaakt. Het olifantje heeft Esmée uitgekozen en komt van Create a Critter. De kleuren zijn helaas op de foto een beetje flets geworden, maar het is wel een schatje.

.
Tot slot is er ook nog een collega van mij jarig. Voor haar heb ik een scrapkaart gemaakt (weer eens wat anders) met een klein beetje cricut. Alleen de takjes zijn van Cindy loo. De twee lint bloemetjes heb ik zelf gemaakt en het taartje is een pyramide knipwerkje. Al met al vind ik het een lief kaartje geworden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten