dinsdag 3 mei 2011

Japans eten

Mijn buurvrouw/vriendin was gister jarig en al jaren geven wij elkaar een etentje cadeau. Deze keer gaan we haar meenemen naar een Japans restaurant. Natuurlijk moest daar een passend kaartje bij, toch..
Deze is het geworden en ik vind 'm erg leuk (en vooral duidelijk, want het was niet direct een verrassing meer). Ik heb Create a Critter gebruikt, zowel voor het bakje met stokjes, als voor Happy Birthday. Aan het strikje hangt een sterretje met de tekst: "Just for You". En natuurlijk was de jarige er erg blij mee!
Mijn vriendin Saskia had me gevraagd voor haar 2 dankjewel kaartjes te maken voor vrienden van haar, die haar meenemen naar Londen. Ook hier heb ik me van de week op gestort en deze twee heel leuke (al zeg ik het zelf) bedank kaartjes gemaakt. Voor de achtergrond heb ik een eigen gemaakte foto van de Towerbridge bewerkt. De letters komen van Cindy Loo en het Royal Guard mannetjes het ik gemaakt met Everyday Paper Dolls. Hier komen ook de auto en de theepot vandaan.




Voor de onderste kaart heb ik met CDS eerst  "Londen"gemaakt (Don Juan).Ook hier zit aan de binnenkant de Tower Bridge. Ik vind vooral de poppetjes goed gelukt. 't Was even knutselen, maar dan heb je ook wat.
Van de week bij de Royal wedding waren deze mannetjes weer duidelijk te zien, en ik vind ze echt lijken op de mijne. Kortom, ik ben blij met het resultaat en ik hoop dat Saskia heel leuke dagen in Londen krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten