dinsdag 8 mei 2012

Vogelhuisje

Hoi Allemaal,
Ik ben echt helemaal aan de haak, dus wil ik jullie graag weer een haaksel laten zien. Of eigenlijk twee. Het is een vogelhuisje met een vogeltje. Heel leuk om cadeau te doen bij een nieuw huis of zo...
Als ik weet voor welke gelegenheid ik hem weg ga geven, komt er een passend kaartje aan, maar nu dus alleen de hanger.

Het huisje heb ik zelf bedacht (een beetje geinspireerd door een foto die ik ergens had gezien) en het vogeltje komt van een patroon van internet. Ik weet alleen niet meer van wie (sorry!). Hij is schattig,hè?
Dan had ik ook de vraag gekregen hoe ik de hangers aan de ring bevestig. Ik hoop dat onderstaande foto's een beetje duidelijk zijn. Ik steek de draad door de linten en wikkel hem er vervolgens een paar keer omheen. Aan de voorkant maak ik dan een bloem, knoop of in dit geval een hartje vast.

Ik vind hem echt harstikke leuk geworden als zeg ik het zelf. En nu op naar mijn volgende creaties.
Groetjes en leuk dat je even gekeken hebt.
Tot de volgende keer,
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten