dinsdag 8 mei 2012

Amerika

Hallo allemaal,
Mijn nichtjes gaan vrijdag naar Disney World in Amerika! Hoe vind je dat? En Sherida is daar ook nog jarig. Hoe een feest wil je hebben? Maar haar feestje hier is alvast gegeven, want ze wilde natuurlijk heel graag envelopjes krijgen om in het verre Amerika te besteden. Natuurlijk wilde ik dat op een "tante Di" manier doen, dus ik ben aan de frobel gegaan.
Door de Amerikaanse vlag geinspireerd heb ik een beertje (of zo iets) gehaakt, met een Mickey Mouse pet op. Om zijn rug een rugzakje met precies 1 dollar erin. Het koste wel een beetje moeite om het dollar biljet er in te vouwen, maar uiteindelijk ging het zakje nog precies dicht.
Haar echt verjaardagscentjes (en vakantie geld natuurlijk) zaten in een envelopje achter op één van de kaartjes.



De label kaartjes heb ik gemaakt met de cricut en cartridge Mickey and Friends. Behalve de letters, die zijn weer van Don Juan. Sherida was in ieder geval blij met haar cadeau.
Voor Amy heb ik een"Jippie, ik ga naar Amerika" kaart gemaakt. Ook met de cartridge Mickey and Friends en versierd met de Stars and Stripes. Vakantiecentjes erbij en klaar. Helemaal leuk!

Ik hoop dat ze veel plezier gaan hebben in Disney World, maar dat kan haast niet anders.
Bedankt weer voor het lezen en tot de volgende keer,
Groejtes, Diana

2 opmerkingen:

  1. Mooi Diana. Heb je de werkwijze van het poppetje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Marianne, ik kan je helaas niet helpen aan het patroon. Ik heb het hele beestje geimproviseerd en ik weet niet meer hoe ik m heb gemaakt, sorry... As je op ravelry.com kijkt kun je wel heel veel patroontjes vinden. Misschien zit er iets voor je bij. Succes,
      Diana

      Verwijderen