zondag 22 april 2012

Gehaakt hondje

Hallo allemaal,
Hier maar weer eens een blogje van mij. Ik ben een beetje druk geweest de afgelopen weken, onder andere met een reisje naar Zwitserland met mijn dochter. We zijn met een groep van 20 naar het stadje Neuchatel geweest, waar dit jaar de Wereld Kampioenschappen Baton Twirling werden gehouden. Mijn dochter zit ook bij een twirlvereniging (Accelerando uit Zwijndrecht) en van deze vereniging deed een meisje mee met het WK. Wij hebben dus 4 dagen gesupporterd in het oranje gekleurde Holland vak. Het was echt een super belevenis, maar wel heel erg vermoeiend!!!
Inmiddels zijn we weer gewoon in Nederland en met het wat mindere weer buiten, is het heerlijk binnen knutselen. Ik ben ineens ontzettend aan het haken. Ik vind het echt een beetje verslavend en ook mijn omgeving reageert erg leuk op mijn haaksels, want ik krijg de ene na de andere opdracht. Even geen kaartjes dus deze keer, maar sleutel/tas hangers met eigen gemaakte haaksels.
Een aantal wil ik graag aan jullie laten zien.
 

Ik heb dit hondje gemaakt voor een jarige collega. Op het hartje aan de halsband staat "Made with love". Schattig, he? Ik hoop dat ze er blij mee is.
En van de week vroeg mijn buurmeisje of ik een klein varkentje voor haar wilde maken. Dit kleine roze biggetje heb ik nagemaakt van een foto en hij is heel erg goed gelukt, vind ik zelf.
Nu ben ik voor Esmée Perry het vogelbek dier aan het maken. Als hij af is laat ik jullie het resultaat zien.
Groetjes en tot de volgende keer,
Diana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten