zaterdag 30 juni 2012

Hoi allemaal,
Ik wil deze keer de resultaten laten zien van een zondag knutselen met mijn nichtjes Sherida (12)  en Amy (6).
Ze vinden het altijd geweldig om met de cricut te spelen en afgelopen zondag was weer zo'n dag. Amy maakt graag voor iedereen kaarten en ze moeten vooral niet te veel tijd in beslag nemen.
Van mijn hobbymaatje Mirjam heb ik de cartridge Hello Kitty geleend en deze, samen met de Disney's, is natuurlijk favoriet! Hier haar prachtige kaarten, gemaakt voor zus Sherida, tante Di (dat ben ik) en voor haar papa...


Sherida wilde graag een kaart maken voor opa en oma. Die kwamen thuis van 4 weken vakantie in Italië. Met de cartridge Cindy Loo heeft zij deze prachtige kaart gemaakt...
Ook zelf ben ik creatief geweest en naar een voorbeeld uit de HJ heb ik deze Hello Kitty kaart gemaakt. De ieniemienie bloemetjes links onder heb ik van mijn dochter. Het zijn eigenlijk van die nagel versiersels, maar ze doen het dus ook erg leuk op een kaart!
 Al met al was het een productief en creatief weekend en ik hoop op snel weer zo'n gezellige dag met mijn nichtjes....
Tot de volgende keer,
Diana


1 opmerking: