zaterdag 4 juni 2011

Zwager Kaart

Hoi allemaal,
Ik ben niet zo productief geweest, de afgelopen week, want ik was heerlijk met mijn dochter een paar dagen naar Londen. We hebben heerlijk gewinkeld, gegeten, gesight-seeinged en we zijn naar Les Miserables geweest. We hebben dus genoten...
Maar nu weer terug tot de orde van de dag. Wat ook betekend dat ik weer heerlijk kan gaan frobelen.  De nieuwe creaties komen er dus snel weer aan, maar ik wilde jullie nog wel even mijn eerste poging tot een kadoosje laten zien.
Vorige week was mijn zwager jarig, en wij doen niet aan cadeautjes. Toch gaat er altijd een kleinigheidje mee. Dit jaar heb ik dus een kadoosje gemaakt voor een grote plak chocolade. Ik vind het een kunstwerkje geworden, maar de volgende keer maak ik wel de achterkant wat steviger, zodat hij ook beter blijft staan.
De taart, de labels en de ballonnen komen van de cartridge Wrap it up.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten